0 212 543 58 06

Sosyal Medyada Biz}

Yurtdışı Eğitim Kampanyaları
İngiltere, Amerika, Kanada, Avustralya ,İrlanda , Almanya ve Malta'da ihtiyaç ve beklentilerinize en uygun yurtdışı eğitim programları için bizlere size en yakın şubelerimiz kanalıyla ulaşabilirsiniz. Edu Vizyon yurtdışı eğitim danışmanlığı, İstanbul Bakırköy Merkez Ofis, İstanbul Beşiktaş , Ankara Ofis ve Kocaeli Şubeleri ile hizmetinizde.
İNDİRİMLİ YURTDIŞI DİL OKULLARI

Berrak TOKUŞLU – ILAC Kanada Toronto Dil Okulu

ILAC Kanada Toronto Dil Okulu
Kanada'ya 24 hafta eğitim için giden öğrencilerimizden Berrak Tokuşlu'nun ILAC, Kanada ve Edu Vizyon hakkında ki düşünceleri

berrak_tokuslu_ilac_kanada_dilokulu

”     Merhabalar,

Ben Berrak TOKUŞLU.23 yaşındayım ve Marmara Üniversitesi İşletme bölümü mezunuyum.Hep yurt dışında minimum 6 ay kadar yaşama hayalleri kurardım.Fakat babamın aşırı korumacı yanı baskın geliyor onu ikna edemiyordum.Okulumu bitirmeme az bir süre kala ingilizce öğrenmemin benim ve hayallerim için ne kadar önemli olduğuna değinerek ikna etmeyi başardım.Seçenekler arasında olan Kanada daha baskın geldi ve 24 hafta ILAC’a gelme kararı aldım..Şu an Kanada’ya geleli 1 gün oldu.Çok iyi derecede ingilizce bilmeme rağmen sıkıntı yaşadığımı söyleyemem.Ben size süreçlerden bahsetmek istiyorum.Gitmeme bir hafta kalana kadar rüya gibi geliyordu.Uçağa binmeden gideceğime inanmam diyordum fakat strese girmeye başlıyorsunuz zaman yaklaştıkça. Havaalanında ne yapacağım,derdimi nasıl anlatacağım,ya kaybolursam, ya ailemin korkuları gerçek olursa vs. Size tavsiyem tüm düşünceleri bir kenara bırakın ve yaşayacağınız o güzel tecrübeyi, hayallerinize bir adım daha yaklaşmanın mutluluğunu yaşayın.En sonunda gideceğim gün geldi çattı.Havaalanında check-in işlemlerini hallettikten sonra pasaport kontrolünden geçiyorsunuz.Ve işte ondan sonra tek başına yurt dışı maceranıza başlamak üzeresiniz.Beni bekleyen 11 saatlik uçuş sandığımdan çok daha iyi geçti.Uçağım Lester B.Pearson(Toronto) havaalanına indikten sonra gittiğime inandım. 🙂 Havaalanında bi kaç kez pasaport kontrolünden geçiyorsunuz,polislere neden geldiğinizi anlatmaya çalışıyorsunuz ki çat pat derdinizi anlatıyorsunuz.Valizlerimi aldıktan sonra beni karşılamaya gelen dil okulumun görevlisi içimi rahatlattı.Sonuçta sizi bekleyen birilerinin olması içinizi bir nebze olsun rahatlatıyor.En sonunda kalacağım ailenin yanına geldim,aşırı derecede yorulmuştum.Kaldığım ailede benim gibi iki kız daha kalmaktaydı.Biri japon,biri çinli.Kısa süre içerisinde dünya insanı olmanın,farklılıkları yaşamanın ne kadar güzel olduğunu göreceksiniz.Ki bu daha başlangıç aşaması.Akşam plan yaptık ertesi gün için,gece biraz da olsa yerinizi yadırgıyorsunuz.Sabah kapım tıklatıldığında Eduardo(homestay daddy’s) haydi hazırlan gidiyoruz dedi.Kendimi bir anda ailenin içinde buldum ki yabancılar birlikte bir şeyler yapmaktan keyif alan insanlar.Hep birlikte ikea’nın restorantına kahvaltıya,ardından avmlerden birine gittik.Ev sahibesi bana şuralardan alışveriş yapabilirsin gibi çevre hakkında bilgi veriyordu.

Gözlemlediklerime gelince Kanada’da trafik yok,insanlar bir yere gitmek için acele etmiyorlar,her şey kurallara uygun.İnsanlar için pek çok şey düşünülmüş özellikle engelli insanlar için.Bizim ülkemizdeki gibi insanlara baskı ya da ısrarda bulunmuyorlar.Herkesin bir birey olduğunu ve seçimlerine saygı duymayı biliyorlar.Ev sahibesi benim domuz eti yemediğimi biliyor ve öğünlerimi ona göre hazırlıyor.Ertesi günün planını yaparken ev arkadaşlarımdan Linn gelmeyeceğini söylediğinde “ayy ölümü gör gelmezsen” şeklinde değil de gelmek istersen haberin olsun deniyor. 🙂 Benim yolculuğum daha yeni başlamasına rağmen bir günde bile çok şey öğreniyorsunuz.Hem farklı bir kültürü tanımak,hem kendinizi tanımaya başlıyorsunuz.

Kısacası konfor alanınızdan ayrılın,kendinizi ve potansiyelinizi keşfedin.Hayat o zaman daha keyifli oluyor.Çünkü aynı şeyleri her gün yaşamak inanın çok sıkıcı onun yerine kendiniz için bir şeyler yapmaya başlayın.O zaman pişman olmazsınız.Yeni ülkeler,yeni insanlar keşfedin,yeni şeyler öğrenin…

Bu yolculuğumda bana destek olan Veli beye teşekkür ederim.Umarım sizlerde hayallerinize kavuşmak,kendinizi geliştirmek adına güzel bir adım atarsınız.

Sevgiler…”

26 Eylül 2015
5.313 kez görüntülendi

Edu Vizyon Yurtdışı Eğitim Yorumları

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

Bir yurtdışı eğitim konulu yorum yazmak istermisiniz ?